Promocje
Marynarka w paski
Marynarka w paski
89,00 zł 59,00 zł
Sukienka plisowana MIDI CAMEL z paskiem
Sukienka plisowana MIDI CAMEL z paskiem
99,00 zł 69,00 zł
szt.
Czarna sukienka w białe kropki z wiązaniem
Czarna sukienka w białe kropki z wiązaniem
119,00 zł 89,00 zł
szt.
Spodnie jeansowe z dziurami i napisami
Spodnie jeansowe z dziurami i napisami
119,00 zł 89,00 zł
Spodnie jeansowe GRACE z przetarciami
Spodnie jeansowe GRACE z przetarciami
119,00 zł 89,00 zł
Jeansy z przetarciami FANCY czarne
Jeansy z przetarciami FANCY czarne
129,00 zł 99,00 zł
Spodnie zamszowe CAMEL z gumką
Spodnie zamszowe CAMEL z gumką
79,00 zł 49,00 zł
Czarne spodnie z dziurami
Czarne spodnie z dziurami
99,00 zł 69,00 zł
Białe spodnie z dziurami
Białe spodnie z dziurami
89,00 zł 69,00 zł
Dopasowane jeansy z przetarciami GORGEOUS czarne
Dopasowane jeansy z przetarciami GORGEOUS czarne
129,00 zł 79,00 zł
Eleganckie spodnie bojówki VIKI czarne
Eleganckie spodnie bojówki VIKI czarne
139,00 zł 119,00 zł
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

+48 508 113 149 | sklep@monboutique.pl

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@monboutique.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: Zakrzew 39b, 26-652 Zakrzew , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@monboutique.pl lub drogą pocztową na adres Zakrzew 39b, 26-652 Zakrzew .

Reklamowany towar należy wysłać na adres: Zakrzew 39b, 26-652 Zakrzew

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl